вівторок, 22 березня 2022 р.

 6 клас

Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 


       Тема: Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайявату". Елементи фольклору у творі. 
Завдання:

1. Опрацюйте матеріал підручника (підручник Волощук Є., с. 197-202)




2.  Опрацюйте  інформаційні картки про історію створення та аналіз поеми "Пісня про Гайявату".

Історія написання поеми сягає ще часів ранньої творчості Г.В.Лонгфелло. У цей час письменник з зацікавленістю вивчав історичні, етнографічні і фольклорні матеріали, захоплювався культурою індіанців. Він зустрічався з індіанськими громадськими діячами. Багато легенд, що згодом будуть використані у поемі, Лонгфелло почув від вождя одного індіанського племені. 

Для свого твору Лонгфелло використав записи відомого вченого- етнографа Скулкрафта, який багато років прожив серед оджибвеїв.
































 1950 року за цей яскравий твір антивоєнної тематики митець П.Пікассо удостоївся Міжнародної премії миру.


3. "Дитинство Гайявати" (уривок з поеми «Пісня про Ганавату»)


4. "Люлька згоди" - аудіокнига.

5. Пограємо? Склади пазл


Збери  пазл та запиши подану інформацію у зошит:


Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Випиши із поеми назви  індіанських племен

Д/З  Знайди і запиши в тексті аргументи, якими Гітчі-Маніту переконує індіанців жити в мирі.


Використана література: 
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Губич Г., Устян Чінар Меружанівни, Сич Л.











Немає коментарів:

Дописати коментар