6 клас
Дистанційне навчання з основ християнської етики
Тема: Основа радості
Біблійний вірш: «Щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість!» (Ів. 15: 11)
Біблійна історія: притча про загублену драхму (Лк. 15: 8-9)
Словничок: радість - почуття задоволення, настрій, веселість;
заздрість - почуття досади, родратування;
християнська радість - це радість від того, що всім добре, коли немає заздрості;
(1 драхма = 1 динарій)
Завдання:
1. Опрацюйте словничок.↥ (записуємо в зошит)
2. Цікавинки.
В старовину на Близькому Сході дівчина в придане отримувала від матері срібні монети. Часом цей скарб був сімейною реліквією, котра передавалася по жіночій лінії від прапрабабці до матері, а потім до дочки. Для того, щоб не загубити таку дорогоцінність і, водночас, мати її завжди при собі, у монетах просвердлювали отвір, нанизували на міцний шнурок і одягали на шию.
З якою гідністю і щастям жінка носила на грудях дорогоцінне намисто із сяючого срібла! Яким милим для неї був його тонкий, чистий передзвін, як вона любила перебирати його, погладжуючи і прикладаючи до лиця. Як пильнувала, щоб ні одна із монет не загубилася!
2. Прочитайте притчу про загублену драхму (Лк. 15: 8-9)
Він каже: «Якщо жінка має 10 драхм і загубить одну драхму. То хіба вона не засвічує світла, не мете хати і хіба вона не шукає уважно цю загублену драхму, аж поки не знайде?
А коли знайде жінка цю загублену одну драхму, то кличе приятельок і сусідок й каже: «Радійте зі мною, бо я знайшла загублену драхму!» (Лк. 15. 8 – 9).
«Так само, кажу вам, радість буває у Божих Ангелів за одного грішника, який кається» (Лк. 15. 10).
3. Пояснення притчі.
Ідея цієї притчі така ж, як і притчі про загублену вівцю. Але тут особливо підкреслюється як прискіпливо й ретельно ведеться пошук загубленої драхми, тобто срібної грецької монети, яка відповідала денній заробітній платі трудівника у ці часи. І коли Божі Ангели знайдуть хоч одного грішника, котрий кається за учинені свої гріхи, то вони вельми радіють.
Ця притча повинна стати для нас прикладом і повсякчас нагадувати нам, щоб і ми каялися за свої гріхи і більше не грішили, щоб ми взяли собі за основу християнське вчення і визнавали його і вдень, і вночі.
Ця притча повинна стати для нас прикладом і повсякчас нагадувати нам, щоб і ми каялися за свої гріхи і більше не грішили, щоб ми взяли собі за основу християнське вчення і визнавали його і вдень, і вночі.
4. Порівняння притчі про загублену
драхму та заблукану овечку за допомогою опорної схеми
|
5. Творча лабараторія. Робота в зошиті.
1. Намалюй веселку.
2. Впиши у веселку, що приносить тобі радість. Розфарбуй.
1. Намалюй веселку.
2. Впиши у веселку, що приносить тобі радість. Розфарбуй.
6. Узагальнення теми:
1. Які радощі були у вашому житті?
2. Про що розповідається у притчі
про загублену драхму?
3. Що символізує драхма?
4. Чого вчить нас ця притча?
5. Чому в притчі людина порівнюється з дрібною монетою?
6. Порівняйте притчу про загублену
драхму
із
притчею про заблукану овечку?
7. В чому їх подібність?
7. Д/з 1. Вивчити біблійний вірш
2.Знати зміст і вміти аналізувати притчу про загублену драхму
Для допитливих:
* Пісочна анімація: притча про загубдену вівцю -
* РОздуми над Божим словом - https://credo.pro/2019/09/244127
Немає коментарів:
Дописати коментар