7 клас
12. Послухайте та перегляньте ! Для тих, кому вкрай потрібне пояснення вчителя та повторення вивченого за допомогою вчителя!
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури
Тема: Новела "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат
(Сью, Джонсі).
Слово вчителя на відстані.
Життя - нелегка річ. Це сьогодні відчуваємо і ми з вами. Слухаючи новини, читаючи повідомлення в соціальній мережі ми розуміємо, що важливо бути сильними, щоб подолати труднощі, які випали нам - українцям. Війна забрала у нас сон, у когось забрала дім, а в когось обірвала життя, здоров'я...
Здоров’я, життя – це те, що не можна купити, але таке необхідне для кожного! Сьогодні ми переймаємося клопотами інших і оберігаємо рідних і себе. Багато хто переосмислив цінності життя і почав розуміти, що для щастя людини, інколи потрібно не так багато: дім, родина, Мир...Тому так доречно прочитати новелу О.Генрі «Останній листок», в якій і нагальні для нас проблеми, і оптимізм, і справжня дружба, і самопожертва.
Складною виявилася й доля американського митця О.Генрі, але він мужньо боровся з труднощами. Любив повторювати:
«Життя – не трагедія і не комедія. У ньому поєднується і комічне, і трагічне одночасно».
Можливо, саме тому, читаючи твори письменника, людство ось уже майже століття, весело сміється і плаче одночасно. Чому? Це і є одним із його секретів, які ми спробуємо сьогодні розгадати.
Завдання:
1. Записуємо тему в зошит.
2. Читаємо новелу "Останній листок", (підручник Ніколенко О., с.213-220)
3. За бажанням можна прослухати аудікнигу ⇓
4. Опрацюйте паспорт твору (тему та ідею твору записати у зошит)
5. Словникова робота.
6. Опрацюйте картку "Композиція твору"
7. Закріпіть вивчене за допомогою вправи
- встановіть послідовність подій:
8. Працюємо з текстом (усно)
- Чому твір "Останній листок" - це новела?
- Які негаразди спіткали двох героїнь : Сью та Джонсі?
- Чи можна їх дружбу назвати справжньою?
- Чому хвороба стала перемагати Джонсі?
- В чому секрет одужання Джонсі?
- Що означає "невдаха" і кого так називали з героїв новели?
- Що таке самопожертва і який герой її здійснив?
9. Характеризуємо героїв новели
- З якими
труднощами зіткнулися молоді художниці?
-Чи однаково дівчата поводили себе?
-Хто допоміг
Джонсі видужати?
-Що сталося з Берманом ?
-Що вас найбільше вразило в цьому творі ?
-Хто з героїв
запам'ятався найбільше? Чому?
10. Порівняти Сью та Джонсі за допомогою вправи "Кола вена"
11. Характеризуємо образ Берман
Ситуативна гра.
-Ким був Берман ?
-Скільки
років виповнилося Берману?
-З ким автор
порівнює Бермана?
-Як ви думаєтели випадковим є порівняння Бермана з Мойсеєм
?
-Як можна оцінювати вчинок старого художника ?
-Що змусило його вчинити саме так ?
- Яку мрію мав Берман ?
- Як ви
думаєте,причиною того,що Берман не створив за своє життя жодної картини,було лише відсутність натхнення ?
-Ці причини ми
спробуємо з'ясувати. Підіберіть палітру
тих причин, які стали на заваді створення справжнього шедевра.
- Чи була родина у Бермана'?
- Чи
мав художник власне житло ?.
- Що малював Берман ?
- Який недолік був у характері Бермана ?
- Як заробляв на хліб Берман ?
- Скільки років Берман тримав у руках пензля і чи намалював він щось,що
було б варте уваги ?
- Що скрізь і завжди
супроводжували головного героя?
-А тепер подумайте, чи
вдалося все-таки Берману створити свій шедевр ?
12. Послухайте та перегляньте ! Для тих, кому вкрай потрібне пояснення вчителя та повторення вивченого за допомогою вчителя!
13. Перевіряємо свої знання за допомогою інтерактивних вправ у Learningapps:
- Вікторина за твором О.Генрі:
- https://learningapps.org/7778448
- розподіли риси, які належать героям:
- поєднай героя та річ, що йому належить:
- https://learningapps.org/watch?v=pgysf7iaa20&fbclid=IwAR29t3i9TUmG8n98gJaMEhMBZNHRVVW6qA2SusfslHW3tqIO_AqTOaKFz7s
14. На допомогу учню:
Підсумуємо!
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема та ідея уроку.
Д/З 1. Опрацювати матеріал блогу.
Д/З 1. Опрацювати матеріал блогу.
2. Характеристика Сью та Джонсі, Бермана. (Завдання №10 та №11 письмово в зошиті)
Для допитливих:
Фільм
Буктрейлер "Останній листок"⇓
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Петровської І.
Немає коментарів:
Дописати коментар