неділя, 12 квітня 2020 р.

7 клас

Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 

Тема: Новела "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат
(Сью, Джонсі).

        Слово вчителя на відстані.

Архів О. Генрі «Останній листок» (оповiдання): 60 грн. - Художня ...          Життя - нелегка річ. Це сьогодні відчуваємо і ми з вами. Слухаючи новини, читаючи повідомлення в соціальній мережі ми розуміємо, що важливо бути сильними, щоб подолати труднощі, які випали нам - українцям. Війна забрала у нас сон, у когось забрала дім, а в когось обірвала   життя, здоров'я...  
Здоров’я, життя – це те, що не можна купити, але таке необхідне для кожного! Сьогодні ми переймаємося клопотами інших і оберігаємо рідних і себе. Багато хто переосмислив цінності життя  і почав розуміти, що для щастя людини, інколи потрібно не так багато: дім, родина, Мир...Тому так доречно прочитати новелу О.Генрі «Останній листок», в якій і нагальні для нас проблеми, і оптимізм, і справжня дружба, і самопожертва.
Складною виявилася й доля американського митця О.Генрі, але він мужньо боровся з труднощами. Любив повторювати:
«Життя – не трагедія і не комедія. У ньому поєднується і комічне, і трагічне одночасно».

Можливо, саме тому, читаючи твори письменника, людство ось уже майже століття, весело сміється і плаче одночасно. Чому? Це і є одним із його секретів, які ми спробуємо сьогодні розгадати.
Завдання:
1. Записуємо тему в зошит.

2. Читаємо новелу "Останній листок", (підручник Ніколенко О.,  с.213-220)

3. За бажанням можна прослухати аудікнигу ⇓


4. Опрацюйте паспорт твору (тему та ідею твору записати у зошит)


5. Словникова робота.

6. Опрацюйте картку "Композиція твору"

7. Закріпіть вивчене за допомогою вправи 

  • встановіть послідовність подій:

8. Працюємо з текстом (усно)

  • Чому твір "Останній листок" - це новела?
  • Які негаразди спіткали двох героїнь : Сью та Джонсі?
  • Чи можна їх дружбу назвати справжньою?
  • Чому хвороба стала перемагати Джонсі?
  • В чому секрет одужання Джонсі?
  • Що означає "невдаха" і кого так називали з героїв новели?
  • Що таке самопожертва і який герой її здійснив?

9. Характеризуємо героїв новели

- З якими труднощами зіткнулися молоді художниці? 
-Чи однаково дівчата поводили себе?

-Хто допоміг Джонсі видужати? 
-Що сталося з Берманом ?
-Що вас найбільше вразило в цьому творі ?
-Хто з героїв запам'ятався найбільше? Чому?

10. Порівняти Сью та Джонсі за допомогою вправи "Кола вена"

11. Характеризуємо образ Берман

Ситуативна гра.

-Ким був Берман ? 

-Скільки років виповнилося Берману? 
-З ким автор порівнює Бермана?
-Як ви думаєтели випадковим є порівняння Бермана з Мойсеєм ? 
-Як можна оцінювати вчинок старого художника ? 
-Що змусило його вчинити саме так ? 
Яку мрію мав Берман ? 
Як ви думаєте,причиною того,що Берман не створив за своє життя жодної картини,було лише відсутність натхнення ? 
-Ці причини ми спробуємо з'ясувати.  Підіберіть палітру тих причин, які стали на заваді створення справжнього шедевра.
Чи була родина у Бермана'? 

Чи мав художник власне житло ?.

Що малював Берман ? 
Який недолік був у характері Бермана ? 
Як заробляв на хліб Берман ? 
Скільки років Берман тримав у руках пензля і чи намалював він щось,що було б варте уваги ? 
Що скрізь і завжди супроводжували головного героя?
 -А тепер подумайте, чи вдалося все-таки Берману створити свій шедевр ?



12. Послухайте та перегляньте ! Для тих, кому вкрай потрібне пояснення вчителя та повторення вивченого за допомогою вчителя! 

13. Перевіряємо свої знання за допомогою інтерактивних вправ у Learningapps:

  • розподіли риси, які  належать героям:

14. На допомогу учню:

Підсумуємо!

Отже, в зошиті повинно бути:

1. Тема та ідея  уроку.
Д/З  1. Опрацювати матеріал блогу.
        2. Характеристика Сью та Джонсі, Бермана. (Завдання №10 та №11 письмово в зошиті)


Для  допитливих:

Фільм

Буктрейлер "Останній листок"⇓


Використана література: 
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Петровської І. 








Немає коментарів:

Дописати коментар