пʼятниця, 22 січня 2021 р.

 клас

Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 
Працюємо на карантині

 Тема: В. Шекспір. Трагедія "Ромео і Джульєтта". Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість.
 
     Епіграф: «Тільки ним, тільки коханням тримається і продовжується життя.»
                                                      І. Тургенєв
Завдання:

1.  Слово вчителя.

                 Аналізуючи епіграф уроку, розуміємо, що підтвердженням тому є трагедія Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Ромео і Джульєтта стали вічними образами у світовій літературі, уособленням сили й величі справжнього кохання. Навіть у наш час юних закоханих називають Ромео і Джульєтта.

Кохання – найсвітліше почуття, яке осяває життєвий шлях людини яскравим світлом, дає сили, живить розум, дарує крила. Вічною темою, наскрізною ниткою проходить воно крізь літературу і мистецтво всіх епох, митці яких намагалися розгадати його дивну таємницю. І кожного разу воно неповторне, єдине, чаруюче, але завжди чисте, прекрасне.      Для героїв трагедії Шекспіра кохання – це спалах, який зайнявшись   вогнем, спопелив життя юних закоханих, але дав крила їхнім душам, возвеличив їх над світом.

2. Пригадайте сюжет драми за допомогою кроссенсу
*Літературна довідка.
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд». Кроссенс– асоціативна головоломка нового покоління. Він являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у грі «Хрестики-нулики»).  Дев’ять зображень розташовані в ньому таким чином, що кожен малюнок має зв’язок із попереднім і наступним, а центральний об’єднує по смислу відразу декілька. 

3. Характеристика героїв(усно)

 Характеристика Джульєтти.

  • Якою ви уявляєте Джульєтту?
  •  Чи закохана Джульєтта на початку твору?
  • Як вона реагує на слова матері стосовно Паріса?
  • Чому вона така безтурботна і така слухняна до рішення батьків? (Не закохана, їй байдуже.)
  • Чи змінюється героїня після зустрічі з Ромео? Чому?
  • Чому Ромео та Джульєтта вирішили так швидко повінчатися? Що ними керує? (Любов-пристрасть, яка примушує діяти (творити).
  • Як змінюються герої після зустрічі?
  • Що змушує Ромео втекти? Як це сприймає Джульєтта? (Мужньо. Вона одне ціле з чоловіком.)
  • Коли ще виявляється сила волі Джульєтти? (Сон у склепі.
  • В який момент найбільше виявляється рішучість Джульєтти? Чому?   
  •                                Характеристика образу Ромео
  • Яким бачимо Ромео на початку твору?
  • Коли ми вперше зустрічаємося з Ромео? В якому він настрої? Чому?
  • Як ставляться до Ромео друзі? Батьки? Вороги? (Ромео благородний, відданий друг, з повагою ставить до старших.)
  • Коли і де Ромео зустрічається з Джульєттою? Що він робить після балу? (Він не сумує, а починає діяти.)
  • Чи закоханий Ромео у Розалінду? Чи можна назвати це коханням?
  • З якою метою він йде на маскарад?
  • Чи змінюються погляди героя на кохання протягом твору?

4. Скласти психологічний  портрет героя через знакову систему імені.


5. Опрацюй інформаційну картку, як кохання змінило героїв

6. Творча хвилинка.
 Пограємо?! Розшифруй анаграми.
 * Анаграма - це тип гри, який створює слово, фразу або ім'я, утворене шляхом перестановки букв іншого слова або фрази, використовуючи оригінальні букви точно один раз.
     * тобто, з поданих анаграма складіть слова-деталі з драми Шекспіра.

Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виконанні завдання #2, 4,5, 6

Д/З   Скласти сенкан: хлопцям - Джульєтта, дівчатам - Ромео.

Використана література: 
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Н. Гіренко
❤️

Немає коментарів:

Дописати коментар