11 клас
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури
Розділ "Сучасна література в юнацькому читанні"
Тема: Маркус Френк Зузак (нар. 1975р.). "Крадійка книжок"- роман про Другу світову війну. Історія дівчинки Лізель Мемінгер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Ідея людяності, добра, порятунку життя й культури.
Завдання:
1. Опрацювати біографію австралійського письменника Маркуса Зузака (підручник, с. 252, автор - Міляновська Н.)
2. Перегляньте експрес - урок : Маркус Зузак і його роман «Книжкова злодюжка» (автор - Ніколенко О.)
3. Підсумуйте матеріал про М.Зузака за допомогою кроссенсу (відповіді запишіть в зошит)
*Літературна довідка.
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд». Кроссенс– асоціативна головоломка нового покоління. Він являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у грі «Хрестики-нулики»). Дев’ять зображень розташовані в ньому таким чином, що кожен малюнок має зв’язок із попереднім і наступним, а центральний об’єднує по смислу відразу декілька.
4. Знайомство з романом "Крадійка книжок"
«Крадійка книжок» - найвідоміший роман автора, заснований на історіях батьків. Йдеться про його маму, якій він висловив подяку на останніх сторінках. Адже події книги описані через жіноче сприйняття. В ній зібрано жахи Другої світової війни, долі і страхи, розповіді про нацистів і євреїв, про дорослішання і людські відносини, ну і звичайно, про смерть. Роман справляє сильне враження, та й як інакше, адже такі важкі, жорстокі і криваві етапи світової історії навряд чи можна сприймати легко. Крім того, твір примітний цікавим поглядом на Другу світову війну - з боку німців, це твір, що дозволяє «заглянути по той бік Другої світової війни».
Зверніть увагу!
5. Перегляньте буктрейлер на книгу Маркуса Зузака "Крадійка книжок"
6. Прочитайте роман М. Зузака "Крадійка книжок"⇓
7. За бажанням прослухайте аудіокнигу (уривок)
8. Розгляньте хмарку слів, назвіть і запишіть книги, які прочитала Лізель.
Підсумок
Історія Лізель тісно переплітається з історією того часу і тієї країни, котра і сьогодні «червоніє за свого сина» - Адольфа Гітлера, тому що з його ім’ям пов’язані і Друга світова війна, і багаточисленні злочини нацистського режиму проти громадян Німеччини і окупованих нею територій, і Голокост. Нацизм покалічив не тільки долі окремо взятих людей, а й увесь світ. Але книга стверджує, що, незважаючи на всі жахіття, у людей все одно живе гуманізм, доброта, милосердя, жага до життя і прагнення до пізнання.
У кожної людини – свої цінності. Але найсвятішою для кожного з нас є рідна земля, земля батьків, де ми народилися, де зробили свій перший крок, де бігали наш босі ноженята, де ми відкрили для себе цілий світ. І тому наше невідкладне завдання – це зберегти мир у державі, не дати ворогу топтати нашу землю, знущатися над нею.
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Відповіді на завдання кроссенсу (пункт 3)
3. Виконати пункт 8
4. Характеристика головної героїні.
2. Відповіді на завдання кроссенсу (пункт 3)
3. Виконати пункт 8
4. Характеристика головної героїні.
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Аброскіної О., Тирана В.,
- інформаційні картки Аброскіної О., Тирана В.,
Немає коментарів:
Дописати коментар