6 клас
Дистанційне навчання з основ християнської етики
Біблійний вірш: «Просіть, і буде вам дано, шукайте, і знайдете, стукайте, і відчиняти вам» (Мт. 7: 7) «Я Світло для світу. Хто йде за Мною, не буде ходити в темряві» (Ів. 8, 12);
Біблійна історія: притча про невід (Мт. 13, 47-52);
притча про свічку та свічник (Мт 5, 15-16; Мк. 4, 21-23)
Словник:
«невід» – сітка призначена для лову риби;
«книжник» – людина, яка прискіпливо вивчала та охороняла Писання; книжники були найвпливовішими людьми серед єврейського народу;
"Світильник" - підставка для свічок.
Завдання:
1. Налаштування на урок.
-
Чи коли-небудь доводилось вам ловити рибу?
-
Яким способом ви це робили?
-
За часів Ісуса і сьогодні для вилову великої кількості
риби використовують величезні сіті. Їх також називають неводами. Отже, слово “невід”
означає сітка.
-
А чи завжди була риба, чи, може, щось інше доводилось
вам виловити із річки?
-
На жаль, сьогодні у нас дуже забруднені ріки, озера і
часто можна зловити не рибу, а якийсь непотріб: черевик, бляшанку, гілля дерев і т.д.
Стараймося не забруднювати наші річки, бо це шкодить тваринам, які живуть у
воді і здоров’ю людей.
2. Читання Біблії. Притча про невід.
-
А зараз прочитаємо притчу. Кожного разу, коли ми хочемо
знайти притчу у Святому Письмі, використовуємо такі скорочення – Мт. 13,
47-52. Що вони означають?
- Правильно. Це “адреса” притчі у Святому Письмі, її
місцезнаходження.
Мт -
автор Євангелія Матей.
13
- номер глави.
47-52 – номери віршів-, де описана притча.
3. Алегоричні образи притчі (записати в зошит)
- Тепер визначимо, які образи використав Ісус у цій притчі і запишемо їх в стовпчик у зошиті.
Море
|
Світ
людей
|
|
Невід
|
Життя
людей
|
Життя
людини
|
Витягування
|
Кінець
світу
|
Смерть,
суд
|
Всяка
всячина
|
Різні
люди
|
Вчинки
людини
|
Добре
|
Ті, що
творили добро
|
Добрі
вчинки
|
Непридатне
|
Ті, що
творили зло
|
Погані
вчинки
|
Викидання
|
Покарання
|
Покарання
|
Посуд
|
Царство
Небесне
|
Нагорода
|
Ті,
що витягують
|
Слуги
Божі - Ангели
|
Слуги
Божі - Ангели
|
Отже, ми виділили всі образи, які використав Ісус у
притчі і їх пояснили. Іноді Ісус сам пояснював притчі. Перевіримо себе, чи
правильно ми пояснили притчу, прочитавши Ісусове пояснення – вірш 49-52.
ЧОГО НАВЧАЄ ПРИТЧА?
4. Читання Біблії. Притча про свічку та свічник.
«І не запалюють світильника, щоб поставити його під посудину, але на свічник, - і світить воно всім у домі. Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого, що на небі» (Мт. 5, 15-16).
5. Аналіз притчі за допомогою навідних запитань:
Свічник
|
Наше життя
|
Світло
|
- Ісус Христос, який прийшов на землю, щоб
показати правдивий шлях до неба;
- Наші добрі справи
|
- Що робить свічка у темряві?
- Які вчинки маємо ми робити, щоб сяяти, як світло перед людьми?
- Яке світло символізує світло свічки?
- Як ми можемо показати добрий приклад іншим людям?
- Подумай, чи багато світла дає твоя свічка?
- Що потрібно для того, щоб бути
світлом для світу?
- Як ми зможемо пронести Боже
світло через життя?
- Хто є прикладом для наслідування
у нашому житті?
ЧОГО НАВЧАЄ ПРИТЧА?
6. Чи зможемо пронести через життя Боже Світло
Наша молодь, школярі є надією України, їм належить будувати майбутнє держави. Господь також сподівається на юних, у гарячій любові вірить, що дедалі менше буде серед нас таких жорстоких безбожників, як підлітки із табору, і множитиметься число вірних, готових нести світло світу. Ми маємо великий обов’язок служити іншим..
Ісус Христос є тим Світлом, Який прийшов на світ для того, щоб показати правдивий життєвий шлях, як почуттями, розумом і мудрістю, з великим бажанням, міцними знаннями і непохитною вірою пізнати силу моральних законів любові і гармонії у світі і серед людей.
Протягом останніх років Свого життя Ісус навчав, робив чуда, воскрешав, не боявся злоби людей, а творив волю Небесного Отця. За прикладом Ісуса ми повинні робити добрі вчинки, допомагати тим, хто потребує нашої підтримки, сумлінно виконувати свої обов’язки перед близькими, державою і суспільством і Господом. Любити тих, хто нас любить і хто нас ображає. Любити так, як полюбив нас Усевишній Отець. І тоді насправді будемо тим світлом, яке світить усім, прославляючи добро і милосердя Господнє.
Підсумок.
За будь яких обставин, в яких зло немов би диктує умови, – Добро все ж таки восторжествує і цілковито переможе. Тому у своєму житі стараймося перемагати зло добром.
Щоб бути світлом для світу необхідно вже сьогодні робити добрі вчинки, бо християнин є відповідальним за духовне та фізичне здоров’я майбутнього покоління. В одному з послань влучно стосовно цього сказано: «Коли ж кажемо, що маємо спільність із Ним, а ходимо в темряві, то неправду говоримо й правди не чинимо! Коли ж ходимо в світлі, як Сам Він у світлі, то маємо спільність один із одним, і кров Ісуса Христа, Його Сина, очищує нас від усякого гріха»
Отже, в зошиті повинно бути:
Для допитливих
Притча про чотири свічки
Притчі Христові
Казка про мудрість і розум
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
,
Для допитливих
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
Немає коментарів:
Дописати коментар