четвер, 14 травня 2020 р.

6 клас
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 


     
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен.
 Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. 
Моральні цінності у творі "Міо, мій Міо".


Завдання:
1. Налаштування на урок.
        Сьогодні ми помандруємо у далеку і прекрасну країну Швецію, помилуємося її краєвидами та навідаємося до відомої казкарки Астрід Ліндгрен, яка і до сьогодні – одна з найпопулярніших письменниць у світовій дитячій літературі.
     Щоб подорожувати, вам слід придбати квитки. А щоб їх купити, слід від-                повісти на декілька запитань.
          - Пригадаймо, що вам відомо про Астрід Ліндгрен?       
          - Які твори письменниці вам відомі? Чи знайомі вам герої її творів?
          - Чи бачили ви екранізації її творів, мультфільми?

2. Ознайомтеся із короткими біографічними відомостями    письменниці А. Ліндгрен (підручник с.226- 228, автор - Волощук Є.)

3. Опрацюйте  інформаційні картки про життя і творчість А. Ліндгрен (запишіть у зошит "Топ- 10 цікавих фактів про життя письменниці"), автор -Химинець А.

4. Знайомство із казковою повістю "Міо, мій Міо".

     За допомогою карток ви пригадали відомих вам з дитинства героїв, вигаданих Астрід: Пеппі, Карлсона, а   сьогодні ми познайомимося ще з одним героєм, якого звуть Буссе. Насправді він не просто дитина, а казковий принц. Він потрапить до Країни Далекої, знайде свого батька, а потім у ролі принца Міо вирушить визволяти королівство від злого лицаря Като. Отож, продовжуємо нашу мандрівку, вирушаємо у тур Країною Далекою із повістю «Міо, мій Міо».

5. Прочитати повість "Міо, мій Міо" (підручник, с. 228-236 уривки)

Що ж трапилося із дев'ятирічним хлопчиком на ім'я Бу? Чому і куди він зник? Ви дізнаєтеся про пригоди хлопчика Буссе, якщо прочитаєте казкову повість А.Ліндгрен "Міо, мій Міо".

6. Читати повість повністю   "Міо, мій Міо" тут

7.  За бажанням пропоную послухати  аудіокнигу "Міо, мій Міо" ⇩

1 частина

2 частина


3 частина
4 частина
5 частина
6 частина


7 частина



8 частина
9 частина


10 частина
11 частина


12 частина



8. Робота над змістом твору. Опрацьовуємо картки.



9. Письмова робота: виписати цитати для характеристики Міо (в зошиті)


10. Перевіряємо свої знання за допомогою інтерактивних вправ у Learningapps ⇩

Підсумок


Астрід Ліндгрен переконана, що веселі, добрі історії допоможуть нам вирости добрими, справедливими, сміливими, вірити чудеса та творити їх власноруч. Отож обов’язково читаймо її твори «Карлсон, що живе на даху», «Пеппі Довгапанчоха», «Знаменитий детектив Блюмквіст», «Міо, мій Міо» На сьогодні наша літературна мандрівка завершилася. 

Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. «Топ-10 цікавих фактів» про життя і творчість письменниці(письмово в зошиті)
3. Пункт 9: характеристика Міо
4. Характеризувати  Като.


Для допитливих

Фільм 

Буктрейлер "Міо, мій Міо" 


Відеоролик про Астрід, цікаві факти


Використана література: 

- відкриті інтернет джерела;

- інформаційні картки Химинець А., Дорох Г., Петровської І.








Немає коментарів:

Дописати коментар