вівторок, 19 травня 2020 р.

6 клас
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 

            Тема:
Крістіне Нестлінгер.

      "Конрад, або Дитина з бляшанки".   
      Незвичність образу Конрада, риси його              характеру.


 Завдання: 

Чи є ідеальні люди?
 Що ти відчуєш, коли скажуть, що ти незвичайний, дивний, не схожий на інших? Гордість, сором, розпач...Чи радість, що ти особливий? І хоч для більшості ти можеш бути звичайним, для людей, які тебе люблять – родини, друзів, ти  -  особливий!
 Такою особливою для дітей, що люблять читати фантастику є Крістіна Нестлінґер — одна з дивовижних дитячих письменниць-казкарів, лауреат Андерсенівської премії. Її книжки перекладено десятками мов народів світу, їх читають мільйони дітей з усіх континентів. У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в її фантазіях, щоби потім обернутися на дивовижні книжки для дітей.
 Тож перевіримо це…

1. Опрацюйте біографію письменниці та характеристику твору за іформаційними картками (автор - Бондарчук Н.)












2. За бажанням - перегляньте відеопрезенацію про К. Нестлінгер (автор - Шидяєва Л.)



3. Оскільки у ваших підручниках відсутній текст твору, пропоную прочитати тут ⇩

"Конрад, або Дитина з бляшанки"

4. За бажанням - прослухайте аудіокнигу К.Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки" (повністю)

Частина 1

Частина  2



частина 3



Частина 4 (заключна)



5. За бажанням - прослухайте аудіокнигу К.Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки" (скорочено)

6. За допомогою хмарки слів розкажіть про письменницю К.Нестлінгер та дайте характеристику головним героям (результати запишіть у зошит)





7. ПОГРАЄМО?! (автор - Мартиненко Т.)

Гра Знайди пару

8. Випиши з твору приклади ІДЕАЛЬНОСТІ Конрада за зразком:

– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі.
– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку.
–  Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.


Підсумуємо!

«Конрад, або Дитина з бляшанки». 
Це своєрідна пародія на прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе так, як її запрограмовано на заводі, — карикатура на надумані цінності  дорослих.
Подумай, для чого письменниця написала таку повість-казку?

Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2.  Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменниці.

Д/З 1. Прочитати твір К.Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"

2. Виконайте пункт  № 6 та пункт № 8 

Для допитливих

Фільм 

День смерті К.Нестлінгер




Використана література: 

- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Бондарчук Н, Сороки І.


4 коментарі:

  1. Ви-молодець! Зібраний матеріал, змістовний, сподіваюсь, цікавий вашим учням, завдання продумані. Дякую! З вашого дозволу, буду використовувати у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую! Так, сподіваюся, що дітям буде цікаво опрацювати дану тему. Розумію, що їм зараз важко: самим опрацьовувати текст чи сторінки підручника нудно, тому створюю своєрідний конспект. Є певні результати: літературою зацікавилися ті учні, які не дуже були активні на уроці...

      Видалити
    2. Звісно- використовуйте. Сподіваюся, що і вашим учнями буде цікаво працювати)))

      Видалити