Тема: Крістіне Нестлінгер.
"Конрад, або Дитина з бляшанки".
Незвичність образу Конрада, риси його характеру.
Завдання:
Чи є ідеальні люди?
Що ти відчуєш, коли скажуть, що ти незвичайний, дивний, не схожий на інших? Гордість, сором, розпач...Чи радість, що ти особливий? І хоч для більшості ти можеш бути звичайним, для людей, які тебе люблять – родини, друзів, ти - особливий!
Такою особливою для дітей, що люблять читати фантастику є Крістіна Нестлінґер — одна з дивовижних дитячих письменниць-казкарів, лауреат Андерсенівської премії. Її книжки перекладено десятками мов народів світу, їх читають мільйони дітей з усіх континентів. У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в її фантазіях, щоби потім обернутися на дивовижні книжки для дітей.
Тож перевіримо це…
1. Опрацюйте біографію письменниці та характеристику твору за іформаційними картками (автор - Бондарчук Н.)
2. За бажанням - перегляньте відеопрезенацію про К. Нестлінгер (автор - Шидяєва Л.)
3. Оскільки у ваших підручниках відсутній текст твору, пропоную прочитати тут ⇩
"Конрад, або Дитина з бляшанки"
4. За бажанням - прослухайте аудіокнигу К.Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки" (повністю)
Частина 1
Частина 2
частина 3
Частина 4 (заключна)
5. За бажанням - прослухайте аудіокнигу К.Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки" (скорочено)
6. За допомогою хмарки слів розкажіть про письменницю К.Нестлінгер та дайте характеристику головним героям (результати запишіть у зошит)
7. ПОГРАЄМО?! (автор - Мартиненко Т.)
Гра Знайди пару
8. Випиши з твору приклади ІДЕАЛЬНОСТІ Конрада за зразком:
– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі.– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку.– Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.
Підсумуємо!
«Конрад, або Дитина з бляшанки».
Це своєрідна пародія на прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе так, як її запрограмовано на заводі, — карикатура на надумані цінності дорослих.
Це своєрідна пародія на прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе так, як її запрограмовано на заводі, — карикатура на надумані цінності дорослих.
Подумай, для чого письменниця написала таку повість-казку?
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменниці.
Д/З 1. Прочитати твір К.Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменниці.
Д/З 1. Прочитати твір К.Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"
2. Виконайте пункт № 6 та пункт № 8
2. Виконайте пункт № 6 та пункт № 8
Для допитливих
Фільм
День смерті К.Нестлінгер
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Бондарчук Н, Сороки І.
ДЯКУЮ ЗА ПРАЦЮ!!!!
ВідповістиВидалитиВи-молодець! Зібраний матеріал, змістовний, сподіваюсь, цікавий вашим учням, завдання продумані. Дякую! З вашого дозволу, буду використовувати у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую! Так, сподіваюся, що дітям буде цікаво опрацювати дану тему. Розумію, що їм зараз важко: самим опрацьовувати текст чи сторінки підручника нудно, тому створюю своєрідний конспект. Є певні результати: літературою зацікавилися ті учні, які не дуже були активні на уроці...
ВидалитиЗвісно- використовуйте. Сподіваюся, що і вашим учнями буде цікаво працювати)))
Видалити