5 клас. Дистанційне навчання із зарубіжної літератури
Тема: Пауль Маар.
"Машина для здійснення бажань,
або Суботик повертається в суботу".
Яскравість художнього світу твору.
Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
"Машина для здійснення бажань,
або Суботик повертається в суботу".
Яскравість художнього світу твору.
Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
Завдання:
1. Опрацюйте інформаційні картки про П. Маара (автор - Гвоздікова О.)
2. Словникова робота (опрацюй картки)
3. Знайомство із твором "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" за домогою відеопрезентації
4. Оскільки у ваших підручниках відсутній текст, пропоную прочитати твір тут ⇩
Службовцю пану Пляшкеру випадає щастя знайти маленьку казкову істоту, яка повністю перевернула його уявлення про світ, принесла повний безлад у його доросле життя. Але пан Пляшкер був обеззброєний зізнанням руденького чоловічка з п’ятачком: «Ти мій тато!». Пан Пляшкер чекає на повернення «зеленого синочка» кожної суботи, адже той з’являється тільки в цей день: розрадить, надасть упевненості в собі, стане вірним і надійним товаришем, здійснить бажання, якщо почує слово будь ласка, а потім — знову раптово зникне
П. Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
5. За бажанням можете прослухати аудіокнигу ⇩
1 ЧАСТИНА
2 ЧАСТИНА
рОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА1
РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 2
РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 3
РОЗДІЛ 3 ЧАСТИНА 1
РОЗДІЛ 3 ЧАСТИНА 2
РОЗДІЛ 4 ЧАСТИНА 1
РОЗДІЛ 4 ЧАСТИНА 2
РОЗДІЛ 5
РОЗДІЛ 6
РОЗДІЛ 7 ЧАСТИНА 1
РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 2
Аудіокнига (Скорочено)
5. АНАЛІЗ ТВОРУ ЗА ДОПОМОГОЮ інформаційних карток
6. Перевіримо, наскільки ви були уважні до твору ⇩
Гра "Зіставлення"
7. Завдання (виконай письмово в зошиті завдання № ІІ, № ІІІ)
ІІ. Запиши телефонну розмову із Суботиком.
ІІІ. За допомогою хмарки слів запиши характеристику головного героя
ІV. У відгуках, коментарях до книжки П. Маара науковці, журналісти і просто читачі часто називають Суботика «новим Карлсоном».
- Чи згідні ви з таким твердженням? Що, на вашу думку, спільного та відмінного у цих літературних героїв? ПОРІВНЯЙТЕ ГЕРОЇВ за зразком картки:
8. Пограємо ще?! Перевіряємо свої знання у Learningapps:
9. Якщо не втомилися, то ця вправа для вас ⇩
Реальне та фантастичне у казці
Підсумуємо
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменника.
Д/З 1. Прочитати твір.
2. Виконайте письмово завдання під № 7
** Характеристику головного героя можна доповнити малюнком.
2. Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменника.
Д/З 1. Прочитати твір.
2. Виконайте письмово завдання під № 7
** Характеристику головного героя можна доповнити малюнком.
2. Виконайте письмово завдання під № 7
** Характеристику головного героя можна доповнити малюнком.
Для допитливих
Фільм
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Гвоздікової О., Малєєвої Л.
Немає коментарів:
Дописати коментар