середа, 20 травня 2020 р.

5 клас.          Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 


    Тема:      Пауль Маар.
"Машина для здійснення бажань,
 або Суботик повертається в суботу".
Яскравість художнього світу твору.
Елементи фольклору  та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.

Завдання: 

     1. Опрацюйте інформаційні картки про П. Маара (автор - Гвоздікова О.)





2. Словникова робота (опрацюй картки)



3. Знайомство із твором "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" за домогою відеопрезентації 

4. Оскільки у ваших підручниках відсутній текст, пропоную прочитати твір тут ⇩

Службовцю пану Пляшкеру випадає щастя знайти маленьку казкову істоту, яка повністю перевернула його уявлення про світ, принесла повний безлад у його доросле життя. Але пан Пляшкер був обеззброєний зізнанням руденького чоловічка з п’ятачком: «Ти мій тато!». Пан Пляшкер чекає на повернення «зеленого синочка» кожної суботи, адже той з’являється тільки в цей день: розрадить, надасть упевненості в собі, стане вірним і надійним товаришем, здійснить бажання, якщо почує слово будь ласка, а потім — знову раптово зникне

П. Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"

5. За бажанням можете прослухати аудіокнигу ⇩

1 ЧАСТИНА

2 ЧАСТИНА



рОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА1

РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 2
РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 3

РОЗДІЛ 3 ЧАСТИНА 1



РОЗДІЛ 3 ЧАСТИНА 2
РОЗДІЛ 4 ЧАСТИНА 1


РОЗДІЛ 4 ЧАСТИНА 2

РОЗДІЛ 5
РОЗДІЛ 6

РОЗДІЛ 7 ЧАСТИНА 1 



РОЗДІЛ 2 ЧАСТИНА 2



Аудіокнига (Скорочено)


      5. АНАЛІЗ ТВОРУ ЗА ДОПОМОГОЮ інформаційних карток





6. Перевіримо, наскільки ви були уважні до твору ⇩

Гра "Зіставлення"

7. Завдання (виконай письмово в зошиті завдання № ІІ, № ІІІ)

І. Літературна вправа "Так-Ні"


ІІ. Запиши телефонну розмову із Суботиком.

ІІІ. За допомогою хмарки слів запиши характеристику головного героя



ІV. У відгуках, коментарях до книжки П. Маара науковці, журналісти і просто читачі часто називають Суботика «новим Карлсоном». 

- Чи згідні ви з таким твердженням? Що, на вашу думку, спільного та відмінного у цих літературних героїв?      ПОРІВНЯЙТЕ ГЕРОЇВ за зразком картки:


8. Пограємо ще?! Перевіряємо свої знання у Learningapps:

Реальне та фантастичне у казці

Підсумуємо




Отже, в зошиті повинно бути:

1. Тема уроку.

2.  Виписати «Топ-5 цікавих фактів» про життя і творчість письменника.

Д/З 1. Прочитати твір.
2. Виконайте письмово завдання під  № 7   
** Характеристику головного героя можна доповнити малюнком.

Для допитливих

Фільм 


Використана література: 
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Гвоздікової О., Малєєвої Л.




Немає коментарів:

Дописати коментар