7 клас
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури
Тема: Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка".
Філософський зміст твору. Художні образи новели (Будда, Кандата).
Сьогодні ми поринемо з вами у захоплюючий і неймовірно цікавий світ
японської літератури.
Для початку зазирнімо хоч на хвильку у Японію!
Завдання:
1. Знайомство з біографією письменника Р. Акутагави, (опрацювати підручник с. 233-234, автор - Ніколенко О.)
2. Опрацювати інформаційні картки по біографії
Р. Акутагави.
3. Словникова робота.
4. Анкета твору "Павутинка".
Символи новели
Уважно роздивіться , що означає павутинка для Будди та Кандати
5. Прочитайте новелу "Павутинка" (підручник с.235-237)
6. За бажанням прослухайте аудікнигу ⇓
7. Перевіримо, наскільки ви були уважні при читанні новели за допомогою вправи на Learningapps ⇓
Тестові завдання за змістом новели "Павутинка"
8. Якщо вам потрібна допомога вчителя при аналізі твору - пропоную цікавий експрес урок від Лесі Сич ⇓
9. Робота з текстом (дай усно відповіді на запитання)
10. Опрацюйте наступні картки, щоб краще зрозуміти твір.
11. Цікаві завдання (виконуємо в зошиті)
- Розставте назви частин тексту в правильній послідовності
12. Ящо ще не втомилися, то для вас ці завдання ⇓
Кандата – людина, яка вчинила багато злочинів: убивав, грабував, підпалював, але все ж на його рахунку знайшлась одна добра справа: він врятував павучка.
Потрапивши в Пекло, Кандата неймовірно страждає і прагне потрапити до Раю завдяки павутинці, яку спустив Будда. Але герой залишився безмежним егоїстом, він немає співчуття до інших грішників.
Через алегоричний образ Кандати виражено повчання: "Егоїзм губить людину"
Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виписати "Топ-5 цікавих фактів" про письменника.
Д/З Виконати пункт 11 (письмово, вибрати одну вправу)
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ: Намалювати символ-павутинку і дати відповідь на запитання "Чого мене навчила новела "Павутинка" Р.Акутагава?"
Для допитливих
Лотос - священный цветок чистоты...
Використана література:
- відкриті інтернет джерела;
- інформаційні картки Петровської І., Залізницької О., Гвоздікової О.
Немає коментарів:
Дописати коментар