вівторок, 5 травня 2020 р.

7 клас
Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 



Тема: Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". 
Філософський зміст твору. Художні образи новели (Будда, Кандата).
                                           


Сьогодні ми поринемо з вами у захоплюючий і неймовірно цікавий світ

японської літератури.

Для початку зазирнімо хоч на хвильку у Японію!


                                                    Завдання:

1. Знайомство з  біографією письменника Р. Акутагави, (опрацювати  підручник с. 233-234, автор - Ніколенко О.)

2. Опрацювати інформаційні картки по біографії 

Р. Акутагави.




3. Словникова робота.



4. Анкета твору "Павутинка".







Символи новели


Уважно роздивіться , що означає павутинка для Будди та Кандати 

5. Прочитайте новелу "Павутинка" (підручник с.235-237)

6. За бажанням прослухайте аудікнигу ⇓


7. Перевіримо, наскільки ви були уважні при читанні новели  за допомогою вправи     на Learningapps ⇓

Тестові завдання за змістом новели "Павутинка"

8. Якщо вам  потрібна допомога вчителя при аналізі твору - пропоную цікавий експрес урок від Лесі Сич ⇓


9. Робота з текстом (дай усно відповіді на запитання)


10. Опрацюйте наступні картки, щоб краще зрозуміти твір.




11. Цікаві завдання (виконуємо в зошиті)

  • Вправа "Знайди пару" - запиши композицію твору в зошит


  • Розставте назви частин тексту в правильній послідовності 

12. Ящо ще не втомилися, то для вас ці завдання ⇓


Кандата – людина, яка вчинила багато злочинів: убивав, грабував, підпалював, але все ж на його рахунку знайшлась одна добра справа: він врятував павучка. 
Потрапивши в Пекло, Кандата неймовірно страждає і прагне потрапити до Раю завдяки павутинці, яку спустив Будда. Але герой залишився безмежним егоїстом, він немає співчуття до інших грішників.
 Через алегоричний образ Кандати виражено повчання: "Егоїзм губить людину"

Отже, в зошиті повинно бути:
1. Тема уроку.
2. Виписати "Топ-5 цікавих фактів" про письменника.

Д/З  Виконати пункт 11 (письмово, вибрати одну вправу)
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ: Намалювати символ-павутинку і дати відповідь на запитання "Чого мене навчила новела "Павутинка" Р.Акутагава?"

Для допитливих

Буктрейлер "Павутинка"

Лотос - священный цветок чистоты...





Використана література: 

- відкриті інтернет джерела;

- інформаційні картки Петровської І., Залізницької О., Гвоздікової О.
















Немає коментарів:

Дописати коментар