понеділок, 25 травня 2020 р.

 клас
Дистанційне навчання з основ християнської етики 


  Тема:   Остаточна перемога над злом.
           Світло для світу.
        (Тому записуємо в тетрадь)
Біблійний вірш:  «Просіть, і буде вам дано, шукайте, і знайдете,  стукайте, і відчиняти вам» (Мт. 7: 7)   «Я Світло для світу. Хто йде за Мною, не буде ходити в темряві» (Ів. 8, 12); 


Біблійна історія:  притча  про невід (Мт. 13, 47-52);

 притча про свічку та свічник (Мт 5, 15-16; Мк. 4, 21-23)

Словник:

«невід» – сітка призначена для лову риби;
«книжник» – людина, яка прискіпливо вивчала та охороняла Писання; книжники були найвпливовішими людьми серед єврейського народу;

"Світильник" - підставка для свічок.
Завдання: 

1. Налаштування на урок.


-         Чи коли-небудь доводилось вам ловити рибу?
-         Яким способом ви це робили? 
-         За часів Ісуса і сьогодні для вилову великої кількості риби використовують величезні сіті. Їх також називають неводами. Отже, слово “невід” означає сітка.
-         А чи завжди була риба, чи, може, щось інше доводилось вам виловити із річки?
-         На  жаль, сьогодні у нас дуже забруднені ріки, озера і часто можна зловити не рибу, а якийсь непотріб: черевик, бляшанку, гілля дерев і т.д. Стараймося не забруднювати наші річки, бо це шкодить тваринам, які живуть у воді і  здоров’ю людей.

2. Читання Біблії. Притча про невід.


-         А зараз прочитаємо притчу. Кожного разу, коли ми хочемо знайти притчу у Святому Письмі, використовуємо такі скорочення – Мт. 13, 47-52. Що вони означають?
-  Правильно. Це “адреса” притчі у Святому Письмі, її місцезнаходження.
Мт -  автор Євангелія Матей.
13  -  номер глави.
47-52 – номери віршів-, де описана притча.

3. Алегоричні образи  притчі (записати в зошит)

-         Тепер визначимо, які образи використав Ісус у цій притчі і запишемо їх в стовпчик у зошиті.

Море
Світ людей
Душа людини
Невід
Життя людей
Життя людини
Витягування
Кінець світу
Смерть, суд
Всяка всячина
Різні люди
Вчинки людини
Добре
Ті, що творили добро
Добрі вчинки
Непридатне
Ті, що творили зло
Погані вчинки
Викидання
Покарання
Покарання
Посуд
Царство Небесне
Нагорода
Ті, що витягують
Слуги Божі - Ангели
Слуги Божі - Ангели
Отже, ми виділили всі образи, які використав Ісус у притчі і їх пояснили. Іноді Ісус сам пояснював притчі. Перевіримо себе, чи правильно ми пояснили притчу, прочитавши Ісусове пояснення – вірш 49-52.

ЧОГО НАВЧАЄ ПРИТЧА?

4. Читання Біблії. Притча про свічку та свічник.

«І не запалюють світильника, щоб поставити його під посудину, але на свічник, - і світить воно всім у домі. Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого, що на небі» (Мт. 5, 15-16).

5. Аналіз притчі за допомогою навідних запитань:

Свічник
Наше життя
Світло
- Ісус Христос, який прийшов на землю, щоб показати правдивий шлях до неба;
- Наші добрі справи
Що робить свічка у темряві?
- Які вчинки маємо ми робити, щоб сяяти, як світло перед людьми?
- Яке світло символізує світло свічки?
- Як ми можемо показати добрий приклад іншим людям?
- Подумай, чи багато світла дає твоя свічка?
- Що потрібно для того, щоб бути світлом для світу?
Як ми зможемо пронести Боже світло через життя?
Хто є прикладом для наслідування у нашому житті?

ЧОГО НАВЧАЄ ПРИТЧА?

6. Чи зможемо пронести через життя Боже Світло

  Наша молодь, школярі є надією України, їм належить будувати майбутнє держави. Господь також сподівається на юних, у гарячій любові вірить, що дедалі менше буде серед нас таких жорстоких безбожників, як підлітки із табору, і множитиметься число вірних, готових нести світло світу. Ми маємо великий обов’язок служити іншим..
Ісус Христос є тим Світлом, Який прийшов на світ для того, щоб показати правдивий життєвий шлях, як почуттями, розумом і мудрістю, з великим бажанням, міцними знаннями і непохитною вірою пізнати силу моральних законів любові і гармонії у світі і серед людей.

Протягом останніх років Свого життя Ісус навчав, робив чуда, воскрешав, не боявся злоби людей, а творив волю Небесного Отця. За прикладом Ісуса ми повинні робити добрі вчинки, допомагати тим, хто потребує нашої підтримки, сумлінно виконувати свої обов’язки перед близькими, державою і суспільством і Господом. Любити тих, хто нас любить і хто нас ображає. Любити так, як полюбив нас Усевишній Отець. І тоді насправді будемо тим світлом, яке світить усім, прославляючи добро і милосердя Господнє.



Підсумок.  

За будь яких обставин, в яких зло немов би диктує умови, – Добро все ж таки восторжествує і цілковито переможе. Тому у своєму житі стараймося перемагати зло добром.


Щоб бути світлом для світу необхідно вже сьогодні робити добрі вчинки, бо християнин є відповідальним за духовне та фізичне здоров’я майбутнього покоління. В одному з послань влучно стосовно цього сказано: «Коли ж кажемо, що маємо спільність із Ним, а ходимо в темряві, то неправду говоримо й правди не чинимо! Коли ж ходимо в світлі, як Сам Він у світлі, то маємо спільність один із одним, і кров Ісуса Христа, Його Сина, очищує нас від усякого гріха» 

Отже, в зошиті повинно бути:


1. Тема та біблійний вірш уроку.
2. Назва Біблійної історії.
3. Дати відповіді на питання пункту 5.
4. Знати зміст приті про невід та свічку на свічнику, вивчити біблійні вірші напам'ять.
5. За бажанням намалювати малюнки.

Для допитливих

Притча про чотири свічки

Притчі Христові

Казка про мудрість і розум

Використана література: 
- відкриті інтернет джерела;
,




Немає коментарів:

Дописати коментар